wtorek, 2 lutego 2010

Podziękowania

Chcielibyśmy wszystkim ogromnie podziękować za przybycie (lub jak kto woli - przybicie) do Brzegu, za stworzenie niesamowitej atmosfery, za pomoc i wyrozumiałość podczas festiwalu.

Bardzo dziękujemy sponsorom, szczególnie tym, którzy dzielnie i wytrwale pracowali przy swoich stoiskach i nie tylko. Ze wzruszenia odebrało mi głos (a Ci co mnie w niedziele usiłowali usłyszeć wiedzą, że nie zmyślam).

Szczególnie DZIĘKUJEMY:
Rysiowi – za wszystko,
Piotro za projekt plakatu (wygrałeś konkurs – jesteś najlepszy :)).
Rokterowi za teksty.
Wojtkowi (WC) - wszyscy wiedzą za co, a Twoje numerki są najlepsze,
Kasi, która ratowała nas w najgorętszych momentach,
NIEBIESKIM KOSZULKOM (Tusimarze i Sawce, Ani i Repkowi, Mondze, Browarionowi, Kubkowi, Skannie i Macike, Dominice i Tokage),
Krzysiowi (Klemie) i całej ekipie z Opola, w tym szczególnie Gosi i Michałowi.
Salou, który pomimo utrudnień ;) poprowadził wyścig,
Violu i Marku serdeczne dzięki :), dzięki Wam nie musiałam robić tylu kilometrów.
Aniu, Marcinie, Mateuszku i Sebastianie - dzięki za miłe zakończenie festiwalu (mam nadzieję, że macie dla mnie fotki z podróży :))
Costi- dzięki za zdjęcia
Mateuszowi, Mariuszowi i Jackowi- za pomoc (nie tylko techniczną).
Kubie oraz innym uczestnikom Mistrzostw Polski w Carroma,
Młodzieży z ZSE (ach ta szatnia),
I wielu, wielu innym za pomoc i obecność – BEZ WAS NIE BYŁOBY TAKIEJ IMPREZY.
i oczywiście raz jeszcze hojnym SPONSOROM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz